Paradicsomos-sajtos csirkecombok

 2009.08.19. 21:22

Sziasztok! 

Tegnap volt otthon csirkecomb és gondolkoztam mitkéne csinálni belőle. Találtam a neten egy ketchupos-sajtos receptet és azt alakítottam át. Ketchupom az nemvolt, de viszont volt többüvegnyi paradicsomsűritményem. A bors se volt frissen őrölt, de a paradicsom frissen elrakott volt :D.

Mi is kell hozzá? 

  • 6 db  felsőcsirkecomb
  • 0,5 l paradicsomsűritmény
  • 20 dkg trapistasajt
  • 1 fokhagyma
  • bors
  • olaj

Egy tepsit kiolajaztam és a fokhagymával megtűzdelt combokat beleraktam.Megsóztam és megborsoztam őkez. A mártáshoz a sajtot lereszeltem és össekevertem a paradicsomsűrítménnyel. Leöntöm a mártással a combokat úgy hogy az egészet elfedje. Alufóliával letakarva előmelegített sütőbe 220 fokon 20-25 percig sütöttem, majd pedig levettem a fóliát róla és még 20 percig sütöttem és kész is:)

Címkék: csirke konyha gasztro sajtos főzés recept gasztronómia paradicsom sajt paradicsomos

A bejegyzés trackback címe:

https://barbkonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr691324249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása